beantwoord

Dagkaart 12,50€

  • 30 december 2017
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Had dagkaart besteld voor 12.50 € voor 23 dec .helaas reden geen treinen nr Utrecht maar bussen..
Zou dan niet op tijd in Utrecht zijn en heb de auto gepakt.
12,50 voor niets. Hoe krijg ik geld terug of andere dagkaart?
icon

Beste antwoord door Thom 30 december 2017, 20:32

U wordt in dat geval geacht met de vervangende bus te reizen. Dat geldt als normaal vervoer als vervanging voor de trein. U kunt een beroep doen op Klantenservice maar succes is niet gegarandeerd. Eerlijk gezegd verwacht ik een afwijzing, maar je weet maar nooit.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U wordt in dat geval geacht met de vervangende bus te reizen. Dat geldt als normaal vervoer als vervanging voor de trein. U kunt een beroep doen op Klantenservice maar succes is niet gegarandeerd. Eerlijk gezegd verwacht ik een afwijzing, maar je weet maar nooit.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Reputatie 5
Ik denk niet dat je iets terug krijgt. Als het goed is ging het om werkzaamheden die al van te voren bekend waren en waar je op had kunnen inspelen.
Ik denk niet dat je iets terug krijgt. Als het goed is ging het om werkzaamheden die al van te voren bekend waren en waar je op had kunnen inspelen.
Had de kaart al in okt besteld!
Helaas.
Volgende keer nog geen datum invullen.
Reputatie 7
Badge +4
Het advies hier is altijd de datum pas in te vullen als je zeker weet dat je gaat.

Reageer