beantwoord

dagkaart

• 18 mei 2015
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

Goedemorgen. Ik zou graag willen weten tot hoe laat je op dezelfde dag mag (terug)reizen met een dagkaart van de Kruidvat of Blokker.
Moet je voor de terugreis dan weer voor 24:00 uur op dezelfde dag zijn ingecheckt of mag dit eventueel ook later zijn? Groet, Danielle
icon

Beste antwoord door Dennis 18 mei 2015, 11:35

Je kan nog inchecken tot 3.59 in de nacht !
Maar de reis mag niet later eindigen dan 4:00, lijkt mij.

Klopt helemaal Dennis.

Althans, http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/naar-het-vliegveld-en-nachttrein/s-nachts-met-de-trein.html zegt nog wel:

Bent u vóór 04.00 's ochtends ingestapt, dan mag u met uw vervoerbewijs van de vorige dag uw reis met de trein waar u zich in bevindt afmaken.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Klopt helemaal Dennis.
Waarom niet ? Je mag een reis toch afmaken als de trein voor 3.59 vertrekt ?
Reputatie 6
Badge +2

Klopt helemaal Dennis.

Althans, http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/naar-het-vliegveld-en-nachttrein/s-nachts-met-de-trein.html zegt nog wel:

Bent u vóór 04.00 's ochtends ingestapt, dan mag u met uw vervoerbewijs van de vorige dag uw reis met de trein waar u zich in bevindt afmaken.
Reputatie 6
Badge +2
Ja, maar niet de reis, alleen de betreffende rit, zo begrijp ik, dus niet nog overstappen.
Ja, maar niet de reis, alleen de betreffende rit, zo begrijp ik, dus niet nog overstappen.

Het staat er zwart wit, zelf heb ik er nog nooit moeilijk over gedaan en de collega´s waar ik heb mee samengewerkt ook niet. Met nachtnet heb je ook bijna geen overstapmogelijkheden meer, dus nachtnet wordt het zogenaamd gedoogd en als de nieuwe dienstregeling weer wordt opgestart mag men het vervoersbewijs niet meer gebruiken.
Duidelijk, bedankt voor jullie reacties!

Reageer