beantwoord

dagkaart

Heb verloren dagkaart weer gevonden, maar was geldig t/m 1-7-16. Kan ik 'm nog verlengen?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 17 juli 2016, 16:19

Hoi cindy samson, welkom op het serviceforum van NS.

Een verlopen Dagkaart is niet meer te verlengen oid. Deze Dagkaart is dan ook niet meer te gebruiken.
Bekijk origineel

15 reacties

Hoi cindy samson, welkom op het serviceforum van NS.

Een verlopen Dagkaart is niet meer te verlengen oid. Deze Dagkaart is dan ook niet meer te gebruiken.
Jammer......€52 laten schieten. Bedankt
Badge +3
Ik neem dan aan dat dit een NS-dagkaart is die gekocht is bij een automaat en staat op een eenmalige chipkaart.
Dan moet voor NS toch eenvoudig zijn vast te stellen dat er met dat kaartje niet gereisd is omdat niet is ingecheckt. Waarom wordt er in een dergelijk geval niets terugbetaald?
Dat zou ik heel fijn vinden, terugbetalen of de datum verplaatsen. Tja.....zal ik 'm naar NS sturen?
Zou je mij het kaartnummer kunnen sturen in een privebericht? Dit is een lang nummer met veel nullen en staat aan de zijkant van het kaartje.
Wil ik....hoe stuur ik jou een prive -bericht?
Reputatie 7
Wil ik....hoe stuur ik jou een prive -bericht?

Op zijn naam drukken en dan op "stuur bericht" klikken
Ter algemeen advies: een verlopen dagkaart is niet te verlengen, maar je kunt je kaartje altijd naar ons opsturen en vragen om coulance. Wij zullen ieder verzoek individueel beoordelen.
Bedankt......ik stuur 'm naar je toe.
Mvg, Cindy
Naar welk adres zal ik 'm toesturen?
Ik heb je privebericht inmiddels ontvangen en een antwoord teruggestuurt.
Badge +3
Laat ons niet langer in spanning. 🙂
Gaan jullie terugbetalen?
Het gaat niet om een eenmalige OV-chipkaart die gekocht is via de kaartautomaat of klantenservice. Het ticket is verkregen via een andere weg, daarom heb ik geadviseerd dit kaartje op te sturen naar onze schiftelijke afdeling.
Badge +3
OK. Duidelijk.Wel een spannend verhaal, met alle vaagheden.
Dat houdt het leven spannend, iMark. Anders wordt het ook zo saai. 😛

Reageer