beantwoord

Dagkaart


Ik heb een dagkaart gekocht die is nog geldig tot 31.08.2019. en het is nog nooit gebruikt. Maar toen ik wou inchecken wou het niet. Waarom kan ik er niet mee reizen. Ik heb er voor betaald. Kunnen jullie mij helpen. Ik moet vandaag naar huis.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 april 2018, 11:53

Goedemorgen Bitalaya en welkom op het NS Serviceforum!

Ik snap nog steeds niet helemaal wat voor een dagkaart het precies is wat je hebt aangeschaft. Voor zover ik het momenteel begrijp zou het moeten gaan om een standaard dagkaart voor €50.60, maar ik snap dan alsnog de geldigheidsdatum niet helemaal. Volgens mij wil je echter wel op erg korte termijn een oplossing, waarvoor het forum niet het beste kanaal is, gezien een reactie soms even kan duren. Als je sneller geholpen wilt worden wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via 030-7515155, Chat (optie rechtsboven), Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

10 reacties

Over wat voor dagkaart hebben we het hier, en waar is deze gekocht ?

Welke voorwaarden staan erop en heb je daar aan voldaan ?
de datum dus. je mag het maar 1 keer gebruiken en in en uitchecken is verplicht. ik heb het bij zon apparaat gekocht.
kan iemand mij helpen
Goedemorgen Bitalaya en welkom op het NS Serviceforum!

Ik snap nog steeds niet helemaal wat voor een dagkaart het precies is wat je hebt aangeschaft. Voor zover ik het momenteel begrijp zou het moeten gaan om een standaard dagkaart voor €50.60, maar ik snap dan alsnog de geldigheidsdatum niet helemaal. Volgens mij wil je echter wel op erg korte termijn een oplossing, waarvoor het forum niet het beste kanaal is, gezien een reactie soms even kan duren. Als je sneller geholpen wilt worden wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via 030-7515155, Chat (optie rechtsboven), Twitter of Facebook.
Het is een OV.Dagkaart
Heeft u hem bij NS zelf gekocht of via een handelaar? Dat is ook iets wat we graag willen weten.
Reputatie 7
Badge
Er worden door AZC's ook "socialisatie" OV dagkaarten op eenmalige OV chip uitgedeeld, waarvan Slidestops een keer had ontdekt dat ze werden doorverkocht.
Klopt, daar kom ik ze ook tegen en als die al gebruikt zijn, heb je er weinig aan.
Heb je inmiddels contact gezocht met onze Klantenservice Bitalaya? Het is voor mij nog niet duidelijk om wat voor kaart het nou precies gaat. Als wij je nog verder kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Het is dan wel van belang dat we erachter komen om wat voor kaart het gaat en bij welke automaat je deze hebt gekocht.
Badge +3
klant_Jac schreef:

Er worden door AZC's ook "socialisatie" OV dagkaarten op eenmalige OV chip uitgedeeld, waarvan Slidestops een keer had ontdekt dat ze werden doorverkocht.


Dat klopt, en gezien die geldigheidsdatum zal het daar wel om gaan. Ze zijn meen ik 18 maanden geldig, want ik heb nog een paar NS dagkaartjes (gekregen in september 2017) met datum geldig tot 31-03-2019.

Ik heb regelmatig contact met COA en kom wekelijks wel op een AZC ergens in NL. Zal daar eens navragen of ze die uit een automaat kunnen kopen, zoals reactie #2 suggereert :?

Reageer