beantwoord

dagkaart

• 20 mei 2021
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb nu 2 x een dagretour gekocht van Groningen naar Leeuwarden voor 2 personen maar ik krijg de mail niet binnen

icon

Beste antwoord door Sascha NS 20 mei 2021, 08:31

Goedemorgen Sandraw. Welkom bij de NS Community.

Het kan tot een uur duren voordat je de tickets ontvangt. Heb je ze inmiddels binnen? Zo niet, zoek dan even contact met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155. Zij zullen de situatie vervolgens bekijken.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Sandraw. Welkom bij de NS Community.

Het kan tot een uur duren voordat je de tickets ontvangt. Heb je ze inmiddels binnen? Zo niet, zoek dan even contact met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155. Zij zullen de situatie vervolgens bekijken.

Ik heb vorige week kontakt gehad over goedkope dagkaarten naar Maastricht is gezegd komt geen aanbieding dus heb ik 1 ste klas €180,00 betaald retour. Vandaag krijg ik bericht goedkope kaartjes in de aanbieding. Het geeft mij een onbehaaglijk gevoel dat dit mij niet is verteld maak ieder jaar een paar gebruik van dagkaarten. Niet netjes 

Ook wij (NS Klantenservice) weten pas sinds vandaag van de Treinpakkers. Begrijpelijk dat je hiervan baalt, maar we hadden niet anders kunnen adviseren destijds.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb vorige week kontakt gehad over goedkope dagkaarten naar Maastricht is gezegd komt geen aanbieding dus heb ik 1 ste klas €180,00 betaald retour. Vandaag krijg ik bericht goedkope kaartjes in de aanbieding. Het geeft mij een onbehaaglijk gevoel dat dit mij niet is verteld maak ieder jaar een paar gebruik van dagkaarten. Niet netjes 

Gevalletje pech. Als ik vorige week wasmiddel kocht bij de super en deze een week later in de aanbieding is, krijg ik het verschil niet terug. Ook als ik deze vlak voor sluitingstijd kocht, de aanbieding de volgende dag in gaat en het wasmiddel al in het aanbiedingen al staat. (Behalve als de aanbiedingsprijs er op staat zonder ingangsdatum, dan kun je nog weleens met succes het verschil terugvragen).

Heb je de kaarten nog niet gedownload/indeappgezet dan zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice om te kijken of ze jou niet tegemoet kunnen kopen.

Het beste kun je E-tickets kort van te voren kopen. Volgens de voorwaarden kunnen ze niet gewijzigd worden en krijg je geen geld terug.

Reageer