beantwoord

dagkaart daluren 2e klasse

  • 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Wij gaan zaterdag 26 oktober met 4 personen reizen met de trein. Nu staat 1 van de dagkaarten daluren per ongeluk op 26 november ipv 26 oktober. Kunt u deze voor ons wijzigen of mij een nieuwe sturen en deze Verwijderen? Het betreft ticketnummer ******** tnv J van de *********

 

edit door moderator*

icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 oktober 2019, 14:12

Halle InekeF50 en welkom bij onze community,

 

Indien je de tickets nog niet hebt geopend kunnen wij deze voor je annuleren. Daarvoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

 

Indien de tickets al zijn geopend kan je deze helaas niet meer annuleren. Dit betreft een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen inzien of deze wel of niet is gebruikt.

Bekijk origineel

1 reactie

Halle InekeF50 en welkom bij onze community,

 

Indien je de tickets nog niet hebt geopend kunnen wij deze voor je annuleren. Daarvoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op [url=http://www.ns.nl/klantenservice/contact]deze[/url] pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url].

 

Indien de tickets al zijn geopend kan je deze helaas niet meer annuleren. Dit betreft een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen inzien of deze wel of niet is gebruikt.

Reageer