beantwoord

dagkaart fiets

  • 30 januari 2017
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag heb ik een dagkaart fiets gekocht die alleen vandaag geldig is. Later bleek dat de treinen tussen Haarlem en Amsterdam door een storing niet reden. Ik ben dus teruggekomen en de dagkaart niet heb gebruikt. Hoe kan ik geld terug krijgen? Of kan ik met deze kaart alsnog op een andere datum reizen? ik heb niet ingecheckt.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 30 januari 2017, 18:10

Goedemiddag irina, welkom op het forum.

Vervelend dat je je kaartje niet hebt kunnen gebruiken. Je kan hier uiteraard een vergoeding voor vragen, dat gaat via een formulier en dat kan je hier aanvragen.

Het op een andere datum laten zetten is niet mogelijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag irina, welkom op het forum.

Vervelend dat je je kaartje niet hebt kunnen gebruiken. Je kan hier uiteraard een vergoeding voor vragen, dat gaat via een formulier en dat kan je hier aanvragen.

Het op een andere datum laten zetten is niet mogelijk.

Reageer