beantwoord

Dagkaart fiets flexibeler #idee #tip

• 20 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik neem regelmatig in fiets mee in de trein. De enige mogelijkheid die ik nu heb, is de dagkaart Fiets. Met de daarbij horende vaste prijs. Ik merk in de praktijk dat ik 't wel prettig zou vinden als er meer opties zijn voor het meenemen van de fiets. Zoals alleen een enkele reis. Of een 24/48/72-uur optie. Of een hele week. Of de gehele zomerperiode. Elke optie met een aantrekkelijke passende prijs natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 augustus 2018, 21:33

Hallo jamkaReD. Ik durf eigenlijk weinig te zeggen over waarom de keuze is gemaakt om enkel een dagkaart fiets beschikbaar te stellen. Ik zal je suggestie in ieder geval doorsturen, maar ik kan je niet garanderen dat er ook werkelijk iets veranderd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eerlijk gezegd vind ik de hele dag een fiets meenemen al prettig geprijsd. Arriva heeft voor iets meer dan drie euro een dagkaart alleen voor Arriva. Dat kan ook handig zijn als je de Elfstedentocht fietst, in plaats van zwemt. 😉 Jammer dat hij op moest geven, maar dat terzijde.
Hallo jamkaReD. Ik durf eigenlijk weinig te zeggen over waarom de keuze is gemaakt om enkel een dagkaart fiets beschikbaar te stellen. Ik zal je suggestie in ieder geval doorsturen, maar ik kan je niet garanderen dat er ook werkelijk iets veranderd.

Reageer