beantwoord

Dagkaart Later Verzilveren ivm Corona

• 25 maart 2020
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo iedereen!

Ik heb dus een dagkaart gekregen van een vriend, en ik heb een code ontvangen om de dagkaart te verzilveren, alleen heb ik twee problemen:

1. Corona annuleert eigenlijk bijna alles.

2. Ik heb nog geen vaste datum geprikt.

Het zou fijn zijn als jullie me kunnen zeggen hoe ik de deadline van het verzilveren, 31 maart, kan verlengen.

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door loklok8 25 maart 2020, 09:19

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en bespreken welke regelingen er voor u getroffen kunnen worden. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en bespreken welke regelingen er voor u getroffen kunnen worden. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Goedemorgen Mrkvb0000. Welkom bij de NS Community.

Zoals loklok8 aangeeft kunnen onverzilverde couponcodes van Actie van de Dag vervangen worden in contact met onze Klantenservice. Het is momenteel wel extreem druk waardoor antwoord een flinke tijd op zich kan laten wachten. 

Vind dat de NS met een statement moet komen. Ook ik heb kruidvat kaartjes die ik nu niet kan gebruiken. Met mij natuurlijk vele anderen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat voor statement wil je hebben? Op de homepage wordt duidelijk verwezen naar dit topic, waarin duidelijk staat:

De geldigheid van Kruidvat tickets is verlengd tot en met 31 december 2020. Dit geldt zowel voor al gekochte couponcodes welke nog niet zijn verzilverd en codes die als vervanging worden aangeboden. Wanneer de reiziger kan aantonen dat het al geplande reisdoel niet meer behaald kan worden dan krijgt de reiziger op zijn/haar contact een vervangende couponcode met dezelfde verlengde geldigheid.

Ah. Niet gezien. Thnx! :)

Reageer