beantwoord

dagkaart niet in de app

  • 6 July 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een dagkaart gekocht maar ik heb geen bevestigingsemail gekregen, ook staat deze niet in de app. Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe krijg ik mijn dagkaart?

 

icon

Beste antwoord door Denice NS 6 July 2021, 11:07

Hi BenzR. Welkom bij de Community.

Indien de mail niet in je spamfolder staat kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Over het algemeen ontvang je je ticket binnen 15 minuten na aankoop. 

Bekijk origineel

3 reacties

Soms eindigt de bevestigingsmail in de Spam of duurt het langer voor deze binnen is. 

Hi BenzR. Welkom bij de Community.

Indien de mail niet in je spamfolder staat kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Over het algemeen ontvang je je ticket binnen 15 minuten na aankoop. 

Reputatie 7
Badge +4

De kans is vrij groot dat u niet een correct email-adres heeft opgegeven als het langer dan een kwartier duurt.

Reageer