beantwoord

Dagkaart trein

• 19 november 2014
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo ik heb namelijk een kaartje gekocht maar maakt het iets uit wanneer je het verzilvert en moet je na het verzilveren ook uitprinten?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 19 november 2014, 18:38

Wanneer je een couponcode hebt gekocht moet je die invoeren op de NS e-ticket pagina en daarna kun je de datum en persoonsgegevens invoeren. Het ticket moet op A4 formaat worden afgedrukt. Eenmaal verzilverd kan de datum of persoon niet meer aangepast worden.

De geldigheid is afhankelijk van de actie waar de couponcode van afkomstig is en verzilveren kan tot en met de laatste dag van geldigheid.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Wanneer je een couponcode hebt gekocht moet je die invoeren op de NS e-ticket pagina en daarna kun je de datum en persoonsgegevens invoeren. Het ticket moet op A4 formaat worden afgedrukt. Eenmaal verzilverd kan de datum of persoon niet meer aangepast worden.

De geldigheid is afhankelijk van de actie waar de couponcode van afkomstig is en verzilveren kan tot en met de laatste dag van geldigheid.
Hallo Jervi, Gert-Jan G heeft je via hier nogmaals het juiste antwoord gegeven. Let inderdaad op het invullen van de juiste gegevens. Ik heb de naam van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten en ik heb je vraag onder overige producten gezet.

Reageer