beantwoord

dagkaart werk niet meer

• 26 september 2019
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
ik heb ov-dagkaartje gekocht en ik heb deze kaartje gebruik een keer maar na een reis niet meer werken
en dat op de kaart schrijven de kaart geldig de heel dag met het gehele OV in Nederland
DE kaart nummer is 60.0000.4716.8752
kan iemand mij antwoorden
icon

Beste antwoord door Jouke NS 26 september 2019, 17:33

Ik heb de gegevens van de kaart voor je opgezocht, Basem. Daaruit blijkt dat je hiermee op 24 september al in- en uit hebt gecheckt. Hierdoor is de kaart daarna niet meer te gebruiken. De conducteur heeft dan, mits je vandaag opnieuw met deze kaart wilde reizen, gelijk.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Basem en welkom bij de NS Community,

Krijg je een foutmelding bij het inchecken of geeft de conducteur aan dat deze niet geldig is?
op 24 -9 -2019 ging ik naar Amsterdam inchecken en uitchecken is goed daarna ik probeer te inchecken
de apparaat geeft me foutmelding met rood licht en dat is om 9:00 uur
Reputatie 7
Badge +3
Heb je een dagkaart gekocht waarmee je de hele dag door heel Nederland kunt reizen, of een enkele reis waarbij je de eindbestemming moest invullen?

En als je een dagkaart gekocht hebt, is dat er een waarmee je alleen in de daluren mag reizen?

Is jouw dagkaart een e-ticket of een chipkaartje?
Met een e-ticket kun je niet inchecken, de code is alleen om de poortjes te openen. Met een e-ticket kun je alleen door de poortjes waar 'scan-ticket' op staat.
en de conducteur zeg die kaart is afgelopen
Ik heb de gegevens van de kaart voor je opgezocht, Basem. Daaruit blijkt dat je hiermee op 24 september al in- en uit hebt gecheckt. Hierdoor is de kaart daarna niet meer te gebruiken. De conducteur heeft dan, mits je vandaag opnieuw met deze kaart wilde reizen, gelijk.

Reageer