Skip to main content
beantwoord

dagkaarten verkeerde dag

  • December 6, 2021
  • 2 reacties
  • 535 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Hallo, ik heb perongeluk voor de verkeerde dag een dagkaart gekocht. Namelijk voor vandaag maandag 6 dec. Ik wilde er een voor volgende week maandag 13 dec. Kan deze ajb ajb overgezet worden? Of geld terug, ik snap dat het vervelend is. Mijn excuses. Het gaat om het ticket nummer 31933402. Ik had m gekocht rond 13.25

alvast hartelijk bedankt. M Buis

Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Mj06 en welkom op de community!

In principe kunnen reeds gekochte e-tickets niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. U kunt proberen contact op te nemen met de klanteNService om te kijken of ze uit coulance toch iets kunnen betekenen.

Daarnaast raad ik u aan uw persoonlijke informatie weg te halen, dit is namelijk een openbaar forum. U kunt dit doen door op de drie puntjes rechtsonder uw bericht te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 6, 2021

Hoi Mj06 en welkom op de community!

In principe kunnen reeds gekochte e-tickets niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. U kunt proberen contact op te nemen met de klanteNService om te kijken of ze uit coulance toch iets kunnen betekenen.

Daarnaast raad ik u aan uw persoonlijke informatie weg te halen, dit is namelijk een openbaar forum. U kunt dit doen door op de drie puntjes rechtsonder uw bericht te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 6, 2021

E-tickets kunnen na aankoop niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld teruggeven volgens de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan. De klantenservice wil nog wel eens als het ticket nog niet gedownload of in de app gezet is coulance toepassen.