beantwoord

dagretour

• 30 november 2019
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb een vraag over dagretour als ik bijvoorbeeld een dagretour van Enschede naar zwolle neem  heb ik dan  dat ik van enschede naar zwolle kan en weer terug

icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2019, 19:30

Het is een dagretour, dus u mag heen en terug. Lees wel de voorwaarden goed, die kunnen erg verschillend zijn. Een voorwaarde kan bijvoorbeeld zijn dat u zich tijdens de spits niet in de trein mag bevinden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is een dagretour, dus u mag heen en terug. Lees wel de voorwaarden goed, die kunnen erg verschillend zijn. Een voorwaarde kan bijvoorbeeld zijn dat u zich tijdens de spits niet in de trein mag bevinden.

Reputatie 4

Kaartjes uit de automaat hebben nooit een tijdsbeperking, maar op deze verbinding is er wel wat anders om reizigers het leven moeilijk te maken: je moet kiezen tussen de direkte Blauwnettrein of met NS en overstappen in Deventer, dat kost ook nog wat meer.

Het is veel voordeliger als je wat vaker met de trein denkt te gaan of ook bus om een chipkaart te kopen voor 7,50, geldt 5 jaar en daar geld op te zetten en dan in+uit te checken, vooral bij BlNet scheelt dat stukken. Wel heel goed uitkijken dat je dan ook bij de poortjes van BLAUWnet in+uitgaat.

Reputatie 6
Badge

Een dagretour van Enschede naar Zwolle is inderdaad bedoeld om van Enschede naar Zwolle te gaan en weer terug.

Als je trouwens in het weekend (of met kerst) wilt reizen, dan kun je bij Blauwnet tot 29 december een weekendretour voor 10 euro kopen. Geldig van vrijdagavond tot en met zondag.

Reageer