Dagretour gaat niet gebruikt worden

• 29 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Dagretour vandaag helaas niet bruikbaar door ziekte. Gezien ik dit meld voordat het dagretour ticket ingaat (voor 9 uur), kan ik het geld terugkrijgen?

ordernummer: 16230342

2 reacties

Badge +3
Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt, kunt u contact opnemen met de klantenservice om uw geld terug te krijgen. Hebt u het e-ticket al gedownload, dan kan dat niet, omdat NS niet kan controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welkom bij de Community, PeterAssen.

Tochjo heeft inderdaad gelijk. We kunnen hooguit E-tickets die nog niet zijn gedownload ongeldig maken en restitueren. Eenmaal gedownloade tickets kunnen niet meer worden ingeleverd en worden terugbetaald. Ook niet als de reisdatum nog niet is geweest helaas.

Reageer