beantwoord

Dagretour gekocht met een verkeerde datum

  • 19 september 2017
  • 2 reacties
  • 280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedenavond.
Ik heb zojuist een dagretour gekocht Borne-Apeldoorn op het station Borne. tijdstip 22.48uur
Ik dacht dat de ingangsdatum ingeschakeld werd als in je incheckt op het Perron.
Het kaartje kwam uit de automaat en er stond 19-09-2017 op. DOM. Mijn dochter moet 20-09-2017 het retourtje gebruiken
Ik heb een kaartje nodig voor 20-09-2017. Direct maar een nieuw kaartje gekocht voor 20-09-2017
Hoe kan ik het geld terug krijgen van het verkeerd gekochte kaartje want deze ga/kan ik niet gebruiken.

Ik hoor graag!
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 september 2017, 23:19

Even met het ongebruikte kaartje langs een servicebalie. Mocht dat niet de oplossing zijn dan is het sneu, maar wie weet kunnen ze u helpen. ;-)

U kunt ook eventueel ook even bellen. http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

2 reacties

Even met het ongebruikte kaartje langs een servicebalie. Mocht dat niet de oplossing zijn dan is het sneu, maar wie weet kunnen ze u helpen. ;-)

U kunt ook eventueel ook even bellen. http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Goedemorgen Ipe van der Deen, wat een sneu misverstand.

Zoals Nooduitgang al aangeeft, kunnen wij dit soort fouten bij de klantenservice vaak wel herstellen, vooral als er niet ingecheckt is met het kaartje. Heb je al contact gehad?

Reageer