beantwoord

Dagretour, is een tussenstop toegestaan?

• 29 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 3127 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil reizen van Haren (Groningen) naar Amsterdam met een dagretour. Graag zou ik tussendoor willen stoppen in Amersfoort om daar te lunchen. Vervolgens zal ik mijn reis naar Amsterdam hervatten. Mag dat met een dagretour?
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 29 augustus 2017, 11:38

U mag onbeperkt stoppen op de reisroute die de NS reisplanner aangeeft, maar helaas ligt Amersfoort niet op deze route. Op uw route zou u dus kunnen stoppen in bijvoorbeeld Zwolle, Lelystad en Almere. Ik weet niet wat voor ticket u heeft, maar als dit een actieticket is dat nog verzilverd moet worden zou u er voor kunnen kiezen om ipv Amsterdam Haarlem of Alkmaar als eindbestemming te kiezen. Het is dan zo dat Amsterdam op de reisroute ligt en u ook nog in een andere plaats kunt kijken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
U mag onbeperkt stoppen op de reisroute die de NS reisplanner aangeeft, maar helaas ligt Amersfoort niet op deze route. Op uw route zou u dus kunnen stoppen in bijvoorbeeld Zwolle, Lelystad en Almere. Ik weet niet wat voor ticket u heeft, maar als dit een actieticket is dat nog verzilverd moet worden zou u er voor kunnen kiezen om ipv Amsterdam Haarlem of Alkmaar als eindbestemming te kiezen. Het is dan zo dat Amsterdam op de reisroute ligt en u ook nog in een andere plaats kunt kijken.
Reputatie 7
Hallo Lens en welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat GroeneRuiter je van het juiste antwoord heeft voorzien. Bedankt hiervoor!
Reputatie 7
Badge +3
Je mag inderdaad niet zonder bijbetalen via Amersfoort reizen aangezien dat een heel eind om is.
Reputatie 7
Badge +3
Opmerkelijk is natuurlijk wel dat dit niet meer kan sinds de opening van de Hanzelijn. Voorheen was er alleen de route via Amersfoort.
Reputatie 7
Badge +3
Klopt, het netwerk heeft daar invloed op.

Reageer