beantwoord

Dagretour Kruidvat

• 15 maart 2020
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Laatst heb ik drie dagretour tickets gekocht om in het weekend wat leuks te gaan doen. Echter, is bijna alles gesloten door het corona-virus. De dagretour tickets zijn geldig tot midden april, is deze datum te verlengen? Ik vind het een beetje oneerlijk als ik geen gebruik kan maken van de tickets door de omstandigheden die nu in Nederland heersen. 

icon

Beste antwoord door Thom 15 maart 2020, 18:40

Jouke NS heeft alles keurig op een rijtje gezet in dit topic. Hier is waarschijnlijk het antwoord op uw vraag te vinden.

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit voor zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.  De telefoon is vaak overbelast.

Contact opnemen is de moeite waard.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, en bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Jouke NS heeft alles keurig op een rijtje gezet in dit topic. Hier is waarschijnlijk het antwoord op uw vraag te vinden.

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit voor zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.  De telefoon is vaak overbelast.

Contact opnemen is de moeite waard.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, en bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 5

Nu Nederland bijna 3 weken op slot gaat lijkt het me geen slecht plan om de periode van geldigheid te verlengen.

Ik had ook Dagretour Kruidvat kaartjes gehaald en ik vraag me af of de datum van verzilveren kan verlengen of mijn  geld terug kan krijgen. Ik vind het zo zonde dat ik voor niks had gekocht. 

Ik probeer de klantenservice chat te gebruiken is hij niet beschikbaar. hoe kan ik mijn situatie bespreken? 

Reputatie 7
Badge +4

Klantenservice is overbelast op dit moment. Het is een kwestie van geduld. Andere kanalen zijn er niet. Bedenk dat heel Nederland is ontregeld.

Reputatie 6
Badge +1

U kunt eventueel de klantenservice proberen te bereiken via Twitter of Facebook.

Geadviseerd wordt om nog even te wachten met contact op nemen met de klantenservice om de druk op hen te verlichten. Uw kaartje is namelijk tot 13 april geldig. Vergeet daarbij niet om een reminder te zetten. 

Welkom bij de Community, Semah.

Vervelend dat je je tickets niet kan gebruiken. Zoals de andere leden je al hebben geadviseerd kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Momenteel is het inderdaad op elk kanaal ontzettend druk. Als je je vraag stuurt via bijvoorbeeld Facebook, Twitter of onze Chat (10.25 uur - Onze chat heeft momenteel last van een storing) heb dan even geduld. Je krijgt vanzelf reactie. Dit kan echter ook een dag later zijn. Ook onze Klantenservice is door de maatregelen van de overheid en RIVM onderbemand. Bellen zou ik je op voorhand afraden aangezien er geen haast is bij de situatie.

Reageer