beantwoord

Dal dagkaart niet in de ns app te laden

  • 16 juli 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Ik krijg steeds een foutmelding als ik de daldagkaart in de app wil laden. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 juli 2021, 15:04

Goedemiddag Jan777 en welkom bij de NS Community!

Kun je aangeven wat voor een foutmelding je precies krijgt? Heb je ook al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Niet echt een oplossing, maar wel een omweg: je hoeft een ticket niet per se in de App te laden om hem te gebruiken. Je kunt het ticket ook als PDF bestand downloaden op je telefoon.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Jan777 en welkom bij de NS Community!

Kun je aangeven wat voor een foutmelding je precies krijgt? Heb je ook al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Niet echt een oplossing, maar wel een omweg: je hoeft een ticket niet per se in de App te laden om hem te gebruiken. Je kunt het ticket ook als PDF bestand downloaden op je telefoon.

Hallo Stijn,

Ik krijg de melding: kan pagina niet openen. En
ook heb  ik de app al opnieuw geïnstalleerd. 
pdf kan natuurlijk ook maar in de app moet toch ook lukken?

 

Mvg

Jan
 

Zeker Jan777, het zou wel moeten werken. Wat ook helpt is je telefoon even helemaal uit doen… En anders kan je het aangeven in de app support en de melding daar doorgeven, maar ik verwacht eigenlijk dat opnieuw opstarten helpt.

Reageer