beantwoord

Dal Voordeel abonnement niet te zien in Mijn NS

• 25 juni 2014
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb een Dal Voordeel abonnement (vanaf 07/07/2014) 2 dagen geleden gekocht. Gisteren heb ik het opgehaald. Echter toont niet in "mijn producten" op mijnNS ( maar ik zie het bericht op de voorpagina dat ik het product heb opgehaald ). Ook, hoe kan ik mijn 12 jaar oude kind aan te sluiten op dit abonnement om te kunnen reizen met de korting? (Ik kan deze optie op mijnNS niet vinden). Vanaf 07/09 zijn er gewone papierkaartjes niet meer en ik wil dat mijn kind ov-chipkaart gebruikt en geniet van mijn korting (voor 3 extra mensen)? Dank u voor het antwoord. And sorry for my bad Dutch .
icon

Beste antwoord door Inge NS 25 juni 2014, 17:52

Welkom op het forum JuliaS!

Wat betreft je eerste vraag: als je de gegevens van je abonnement op Mijn NS wilt inzien, dien je je OV-chipkaart eerst te koppelen aan je Mijn NS-account. Dit doe je via het tabblad 'OV-chipkaart koppelen'. Heb je dit al wel gedaan?

Verder wil ik je graag nog wijzen op het Kids Vrij abonnement. Dit abonnement kan je gratis voor je kind (van 4 t/m 11 jaar)aanvragen in de vorm van een eenjarig bijabonnement. Je dient wel eerst een persoonlijke OV-chipkaart voor je kind aan te schaffen. Dat kan je hier regelen of d.m.v. papieren formulier, die je bij een NS-Servicebalie kunt afhalen. Als je de persoonlijke OV-chipkaart in je bezit hebt, kan je in je Mijn NS-account een bijabonnement aanvragen via het tabblad 'Mijn producten'. Je eigen Dal Voordeel abonnement dient al wel gekoppeld te zijn aan je account, om dit te kunnen regelen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi JuliaS,

Helaas ben ik niet thuis op mijnNS, daar kan ik u helaas niet mee helpen. Uw kind kan inderdaad gewoon gebruik maken van uw samenreiskorting, maar zal daar zelf een OV-chipkaart voor moeten hebben. Momenteel loopt er een actie voor persoonlijke OV-chipkaarten voor 2 euro, die kunt u hier vinden. Daarna kan uw het product samenreiskorting op de kaart laden en dat kunt u hier vinden hoe dat in zijn werk gaat.

Ik hoop dat een ander lid nog antwoord heeft op uw eerste vraag.
Welkom op het forum JuliaS!

Wat betreft je eerste vraag: als je de gegevens van je abonnement op Mijn NS wilt inzien, dien je je OV-chipkaart eerst te koppelen aan je Mijn NS-account. Dit doe je via het tabblad 'OV-chipkaart koppelen'. Heb je dit al wel gedaan?

Verder wil ik je graag nog wijzen op het Kids Vrij abonnement. Dit abonnement kan je gratis voor je kind (van 4 t/m 11 jaar)aanvragen in de vorm van een eenjarig bijabonnement. Je dient wel eerst een persoonlijke OV-chipkaart voor je kind aan te schaffen. Dat kan je hier regelen of d.m.v. papieren formulier, die je bij een NS-Servicebalie kunt afhalen. Als je de persoonlijke OV-chipkaart in je bezit hebt, kan je in je Mijn NS-account een bijabonnement aanvragen via het tabblad 'Mijn producten'. Je eigen Dal Voordeel abonnement dient al wel gekoppeld te zijn aan je account, om dit te kunnen regelen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer