beantwoord

Dalurendagkaart

• 6 februari 2019
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Hallo ik heb deze avond een daluren dagkaart gekocht omdat ik die morgen ochtend nodig heb. Met de intentie dat ik die gelijk zou krijgen zie ik na aankoop dat ik hem binnen 24 uur krijg stel ik heb morgen ochtend Mn kaart nog niet kan ik dan wel reizen met mijn betaal bewijs?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 februari 2019, 10:14

Hallo GijsNS en welkom bij de NS community.

Wanneer je een ticket aanschaft via een externe verkoper, bijvoorbeeld het Kruidvat, krijg je een e-mail met een code die je kunt gebruiken om het ticket te verzilveren. Wanneer je deze e-mail niet hebt gekregen dien je contact op te nemen met de verkoper, in jouw geval het Kruidvat. Heb je die code wel en krijg je vervolgens geen E-ticket toegestuurd dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Probeer hierbij vooral de Live Chat en onze Sociale Media kanalen voor een snelle reactie. Laat je het nog even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt alleen reizen met een geldig kaartje, niet met een betaalbewijs. Daarmee opent u de poortjes ook niet, vrees ik. Normaal heeft u het kaartje veel sneller. Ik zou even contact opnemen met Klantenservice, ze zijn er nu ook. Ze lossen het doorgaans snel op. zorg dat u alles bij de hand heeft.
Oke dankjewel! Alleen ik heb hem via Kruidvat gekocht dus dan heeft dat geen zin denk ik toch?
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou dit toch even proberen.
Reputatie 7
Badge +2
Als je hem bij het Kruidvat online hebt gekocht, zul je een mail gehad hebben met een code. Deze code moet je volgens de instructie verzilveren op de website. Heb je de mail niet gehad, kijk dan in je spam. Zit hij daar niet in, neem.dan contact op met het Kruidvat.

Als je hem in de winkel hebt gekocht, dan heb je een bon met een code gekregen. Deze code moet je verzilveren volgens de instructie.
Hallo GijsNS en welkom bij de NS community.

Wanneer je een ticket aanschaft via een externe verkoper, bijvoorbeeld het Kruidvat, krijg je een e-mail met een code die je kunt gebruiken om het ticket te verzilveren. Wanneer je deze e-mail niet hebt gekregen dien je contact op te nemen met de verkoper, in jouw geval het Kruidvat. Heb je die code wel en krijg je vervolgens geen E-ticket toegestuurd dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Probeer hierbij vooral de Live Chat en onze Sociale Media kanalen voor een snelle reactie. Laat je het nog even weten of het gelukt is?

Reageer