beantwoord

Datum aankoop upgrade naar 1e klas wijzigen

• 15 februari 2018
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Beste NS hoe kan ik de datum wijzigen van een 1e klas upgrade, al besteld via de webshop? Groet Erik
icon

Beste antwoord door Thom 15 februari 2018, 17:43

Als een e-ticket eenmaal is besteld en afgeleverd, kunt u die helaas niet meer wijzigen. Het is ter voorkoming van frauduleus gebruik. U zou ze zowel op de oorspronkelijke als de nieuwe datum kunnen gebruiken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als een e-ticket eenmaal is besteld en afgeleverd, kunt u die helaas niet meer wijzigen. Het is ter voorkoming van frauduleus gebruik. U zou ze zowel op de oorspronkelijke als de nieuwe datum kunnen gebruiken.
Wat jammer. Kan de NS anders het reeds bestelde ticket verwijderen? En mij een nieuwe code toesturen (actie Valentijn NS extra) dat zou een passende oplossing zijn?
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het proberen als coulanceverzoek, maar ik vrees dat het niet zal lukken. Heeft een kennis van u wellicht een ongebruikte code?
Denk het niet. Jammer ik had de hoop dat er via dit forum een oplossing geboden kon worden door iemand met een mandaat. Een code toesturen is toch niet zo ingewikkeld en deze vraag van me zal toch vaker voorkomen?

Reageer