beantwoord

datum kaart langer geldig

  • 25 maart 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo ns. Mijn vriend en ik zijn in het buitenland en zouden donderdag 28-3 terug reizen van Schiphol naar Zuidhorn. Nou is door het Coronavirus onze klm vlucht gecanceld en vliegen pas dinsdag terug. Kunnen wij onze kaart dinsdag gebruiken?

 

met vriendelijke groet Jessica. 

icon

Beste antwoord door loklok8 25 maart 2020, 06:20

Het is mij niet helemaal duidelijk welk type kaartje u precies bedoelt. Maar als het om een actie kaartje gaat, bijvoorbeeld die van Kruidvat, dan ligt het er een beetje aan of u de code al geactiveerd heeft. 

De geldigheid van Kruidvat codes zijn verlengd tot het einde van 2020. Mocht u de code nog niet geactiveerd hebben, dan is dat alsnog mogelijk. Als de code al wel geactiveerd is kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Voor de Kruidvat kaartjes geldt dan dat u een nieuwe code krijgt die geldig is tot eind 2020.

Meer hierover kunt u in dit topic nalezen.

Er zijn verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het is mij niet helemaal duidelijk welk type kaartje u precies bedoelt. Maar als het om een actie kaartje gaat, bijvoorbeeld die van Kruidvat, dan ligt het er een beetje aan of u de code al geactiveerd heeft. 

De geldigheid van Kruidvat codes zijn verlengd tot het einde van 2020. Mocht u de code nog niet geactiveerd hebben, dan is dat alsnog mogelijk. Als de code al wel geactiveerd is kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Voor de Kruidvat kaartjes geldt dan dat u een nieuwe code krijgt die geldig is tot eind 2020.

Meer hierover kunt u in dit topic nalezen.

Er zijn verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Reputatie 7
Badge +3

U kunt het beste contact opnemen met NS klantenservice. Het is niet mogelijk om met een vervoersbewijs voor 28-3 op een andere dag te reizen.

 

Reageer