beantwoord

Datum railrunnerkaartjes

  • 30 april 2019
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Hlol

Ik heb vanmorgen via de app 2 railrunners gekocht voor morgen. Nu zie ik dat de datum van vandaag erop staat. Kan dit nog aangepast worden?

Graag hoor ik van u

Groetjes Monique Zomerdijk
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 april 2019, 17:46

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u de e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zouden de kinderen gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zouden de kinderen twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u de e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zouden de kinderen gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zouden de kinderen twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer