beantwoord

Datum treinkaart wijzigen

  • 5 mei 2019
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

Hallo ik heb op 1 mei een treinkaart gekocht en ik zie nu pas dat de datum verkeerd is kan ik dat op de een of andere manier veranderen? Mvg Naomi Boujemaa
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 mei 2019, 09:16

Gaat het om een eenmalige chipkaart uit de kaartautomaat waarmee op 1 mei niet gereisd is? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw geld terug te krijgen.

Gaat het om een e-ticket? Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Gaat het om een eenmalige chipkaart uit de kaartautomaat waarmee op 1 mei niet gereisd is? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw geld terug te krijgen.

Gaat het om een e-ticket? Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het gaat om een treinkaart die eigenlijkvoor 2 juni is maar ik heb m per ongeluk op 31 mei gezet dus daarom mijn vraag of ik de datum mits kan veranderen
Badge +3
Het gaat dus om een e-ticket. Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen. Zie ook mijn vorige bericht.
Erg jammer om als nieuwe klant pas achteraf, zo duidelijk, geïnformeerd te worden.

Raad NaomiBoujemaa sowieso aan contact op te nemen met de Afd. Klantenservice.

Reageer