beantwoord

Datum van mijn e-ticket wijzigen

• 20 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik heb een e-ticket besteld maar kan die dag helemaal niet reizen ivm verplichtingen. Ik wil de datum dus graag muteren.
icon

Beste antwoord door Thom 20 augustus 2014, 19:36

Het spijt me DVH, het kan helaas niet, als u de ticket in uw email heeft ontvangen om af te drukken, dan is het te laat. Ik beschuldig u nergens van, begrijp me goed, maar het is te fraudegevoelig. Als u een kaartje met de nieuwe datum zou kunnen krijgen, is reizen op de oorspronkelijke datum moeiteloos mogelijk en NS is ook niet helemaal gek natuurlijk. Helaas dus en NS heeft als beleid dat een e-ticket niet meer gewijzigd kan worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het spijt me DVH, het kan helaas niet, als u de ticket in uw email heeft ontvangen om af te drukken, dan is het te laat. Ik beschuldig u nergens van, begrijp me goed, maar het is te fraudegevoelig. Als u een kaartje met de nieuwe datum zou kunnen krijgen, is reizen op de oorspronkelijke datum moeiteloos mogelijk en NS is ook niet helemaal gek natuurlijk. Helaas dus en NS heeft als beleid dat een e-ticket niet meer gewijzigd kan worden.
Dat is niet mogelijk. Als een e-ticket eenmaal aangevraagd is, kan deze niet meer gewijzigd worden.

Een e-ticket inleveren is bijvoorbeeld zinloos, omdat er dan met een tweede afdruk nog gewoon gereisd kan worden.

Het is gewoon een gevalletje 'pech gehad'.
Badge
DVH, welkom op het forum. De informatie van Thom en de Luchtmacht klopt. De datum kan niet meer gewijzigd worden als je het E-ticket hebt verzilverd. Ook ik beschuldig je nergens van, maar het E-ticket is te fraudegevoelig, want je kan het E-ticket meerdere malen uitprinten. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny

Reageer