Datum van mijn uitgeprinte e-ticket wijzigen

• 25 juli 2015
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

ik ben ziek geworden voor die dag dat ik een e-ticket heb uit geprint nou kan ik dat nergens meer veranderen belachlijk vind ik dat weg 25 euro. ns goed bezig ?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas zijn er ook minder eerlijke mensen waar NS rekening mee moet houden. Als u het wel kunt veranderen kunt u zowel op de oorspronkelijke datum als de nieuwe reizen en niets kan u daarin tegenhouden. U zult dat misschien niet doen maar er zijn nogal wat mensen die dat 'slim' zouden vinden. Een e-ticket kan niet veranderd worden vanwege de fraudegevoeligheid waar de goeden onder de kwaden, ze noemen zichzelf slim, lijden.
Voor u is het sneu maar er zijn teveel mensen die dan zouden gaan frauderen.

Het is het handigste een e-ticket kort voor de reis te bestellen en uit te printen, je weet nooit wat er tussen komt en we kunnen er op het forum bijna een boek mee vullen als het om dit probleem gaat.
Het is het handigste een e-ticket kort voor de reis te bestellen en uit te printen, je weet nooit wat er tussen komt en we kunnen er op het forum bijna een boek mee vullen als het om dit probleem gaat.

Helaas kunnen we inmiddels ook bijna een boek vullen met verhalen van mensen die dit handige advies ter harte namen en vervolgens tegen een van de talloze storingen van de NS-website aanliepen waardoor ze hun e-ticket niet konden verzilveren. Diverse van deze mensen hadden vervolgens ook nog de pech om, als ze er al in slaagden contact te krijgen met de klantenservice, een medewerker te treffen die het niet nodig vond om gedupeerde reizigers te compenseren.

Reageer