beantwoord

Datum veranderen van e ticket

  • 21 juli 2017
  • 1 reactie
  • 625 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Kan ik de datum van mijn e ticket veranderen ?
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 juli 2017, 16:44

Het is niet mogelijk om de datum te wijzigen van een e-ticket of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee bent gaan reizen. Zou u de datum nog kunnen wijzigen of uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u op die manier gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Het is niet mogelijk om de datum te wijzigen van een e-ticket of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee bent gaan reizen. Zou u de datum nog kunnen wijzigen of uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u op die manier gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer