datum wijziging

  • 19 July 2015
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een fout gemaakt zojuist bij het invullen van een dagretour. Ik heb betaald, maar bij de couponcode de verkeerde datum opgegeven. Ik heb nu een kaartje voor 22-07-2015, maar moet zijn 21-07-2015
Kunt u een oplossing bedenken?

2 reacties

Voor een NS e-ticket geldt: Niet goed, geld weg. U kunt een nieuw vervoerbewijs kopen of toch op 22-07-2015 gaan reizen.
Badge
Ik heb een fout gemaakt zojuist bij het invullen van een dagretour. Ik heb betaald, maar bij de couponcode de verkeerde datum opgegeven. Ik heb nu een kaartje voor 22-07-2015, maar moet zijn 21-07-2015
Kunt u een oplossing bedenken?


George-Larsen, welkom op het NS serviceforum. Vervelend dat er een verkeerde datum is opgegeven. Wij kunnen de datum ook niet meer aanpassen. Enige oplossing is, wat Pe_pe ook aangeeft toch op 22-7-2015 reizen of voor 21-7 een nieuw vervoerbewijs kopen. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer