beantwoord

Declaraties reishistorie

• 8 januari 2020
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag deze week mijn declaraties doorsturen naar mijn werkgever, ik probeer de periode vanaf 18 dec t/m 8 januari te laten tonen, alleen laat hij 0 reishistorie zien.

Kunnen jullie me uitleggen wat er mis gaat?

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 januari 2020, 10:50

Ik verneem zojuist dat we nog last hebben van een storing in ons systeem. Ik wil je verzoeken het later alsnog te proberen. Is dat voor jou mogelijk? Mijn excuus voor het ongemak.

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi NinaC, welkom bij de NS Community!

Dat is vervelend, heb je gecontroleerd of je de juiste kaart hebt geselecteerd?

Ja, er staat maar 1 kaart in, dus dat moet goed gaan..

Ik verneem zojuist dat we nog last hebben van een storing in ons systeem. Ik wil je verzoeken het later alsnog te proberen. Is dat voor jou mogelijk? Mijn excuus voor het ongemak.

Oke dankjewel!

Wanneer wordt het verholpen? Ik kan alleen mijn geschiedenis tot september 2019 zien.

De verwachting op dit moment is dat de reishistorie in de loop van de dag weer volledig beschikbaar is. 

Nog steeds niet beschikbaar. Wanneer wel? Mensen zijn er afhankelijk van hè, qua declaraties. Snap niet dat er zo luchtig mee om wordt gesprongen. 

Ik probeer ook al ruim een week mijn reishistorie in te zien zodat ik declaraties kan regelen. Lukt nog steeds niet! Mijn laatste checkout die ik kan zien was op 1 januari. Ik reis bijna dagelijks met het ov, maar kan het nu dus al bijna twee weken niet inzien.

Reageer