beantwoord

Declaraties reishistorie

  • 8 januari 2020
  • 14 reacties
  • 316 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag deze week mijn declaraties doorsturen naar mijn werkgever, ik probeer de periode vanaf 18 dec t/m 8 januari te laten tonen, alleen laat hij 0 reishistorie zien.

Kunnen jullie me uitleggen wat er mis gaat?

icon

Beste antwoord door Danny NS 8 januari 2020, 10:50

Ik verneem zojuist dat we nog last hebben van een storing in ons systeem. Ik wil je verzoeken het later alsnog te proberen. Is dat voor jou mogelijk? Mijn excuus voor het ongemak.

Bekijk origineel

14 reacties

Hoi NinaC, welkom bij de NS Community!

Dat is vervelend, heb je gecontroleerd of je de juiste kaart hebt geselecteerd?

Ja, er staat maar 1 kaart in, dus dat moet goed gaan..

Ik verneem zojuist dat we nog last hebben van een storing in ons systeem. Ik wil je verzoeken het later alsnog te proberen. Is dat voor jou mogelijk? Mijn excuus voor het ongemak.

Oke dankjewel!

Wanneer wordt het verholpen? Ik kan alleen mijn geschiedenis tot september 2019 zien.

De verwachting op dit moment is dat de reishistorie in de loop van de dag weer volledig beschikbaar is. 

Nog steeds niet beschikbaar. Wanneer wel? Mensen zijn er afhankelijk van hè, qua declaraties. Snap niet dat er zo luchtig mee om wordt gesprongen. 

Ik probeer ook al ruim een week mijn reishistorie in te zien zodat ik declaraties kan regelen. Lukt nog steeds niet! Mijn laatste checkout die ik kan zien was op 1 januari. Ik reis bijna dagelijks met het ov, maar kan het nu dus al bijna twee weken niet inzien.

Ik heb dit probleem nu ook, kan niets inzien van afgelopen maand. Dit duurt al minstens 2 weken waardoor ik niets kan declareren. Wanneer wordt dit opgelost?

Hoi Reiziger5555555,

Wat balen dat je al een tijdje geen reisgegevens kan inzien. Helaas hebben wij op dit moment nog te kampen met een storing, waardoor dit niet gaat lukken. Je zou nog kunnen proberen om een account aan te maken bij www.ov-chipkaart.nl/ Misschien kan je hier dan wel je gegevens inzien. 

Hoi Reiziger5555555,

Wat balen dat je al een tijdje geen reisgegevens kan inzien. Helaas hebben wij op dit moment nog te kampen met een storing, waardoor dit niet gaat lukken. Je zou nog kunnen proberen om een account aan te maken bij www.ov-chipkaart.nl/ Misschien kan je hier dan wel je gegevens inzien. 

 

Even serieus: Weer een storing staat NS soms voor Neverending Story waarbij de story staat dan voor de hoeveelheid storingen in Mijn NS. Werkgevers verlangen dat mensen tijdig hun declaraties indienen. De storingen bij Mijn NS duren nu al zo’n beetje heel 2020 en schijnen maar niet opgelost kunnen worden. Ja en dan weer de oplossing maak maar weer ergens anders een account aan en misschien kan je daar gegevens inzien.

Ik wil graag voordat ik probeer daar een account aan te maken weten of ik mijn reizen daar kan inzien en ook iof ik die reisgegevens kan downloaden. Voorts zou ik toch echt graag zien dat jullie Mijn NS gaan vervangen door een systeem wat wel werkt. Dit aantal storingen is niet meer aanvaardbaar.  

Dat is inderdaad balen. Ik heb op ov-chipkaart.nl een account aangemaakt maar die toont geen kosten, dus kan je niets declareren. Hoe gaan jullie dit nu oplossen? 

We doen ons best om de storingen zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik niet meer aangeven dan dat, sorry.

Badge +3

Via de Klantenservice kan je een overzicht krijgen per e-mail, maar ja dat zijn dan wel alle reizen en misschien niet die je wilt declareren.

Reageer