beantwoord

Declareren kosten dagkaart Fiets

• 10 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Voor een project was het handig om mijn fiets bij me te hebben. Dus met de fiets in de trein naar Nijmegen (en weer terug) kosten € 12,00 Nu worden deze kosten niet vermeld op het officiële overzicht van OV-chipkaart. Daar heb ik deze vraag gesteld maar kreeg het botte antwoord terug dat ik het maar met NS moest uitzoeken. Dit betekend dat ik deze kosten dus niet kan declareren.

Het gaat niet zo zeer om die € 12,00 maar wel om het principe.

Daarnaast heb ik ongeveer een jaar geleden al gevraagd waarom het niet mogelijk is om "dagkaart fiets" etc. niet direct te betalen met het saldo dat op de kaart staat. Nee je moet contant of met pinpas betalen. Toen bleek dat er veel bijval voor deze vraag was, maar zoals vaak gebeurd er helemaal niets mee.

Slaap maar lekker door.....
😞
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 augustus 2015, 15:32

Hoi Niek,

Welkom op het forum!

Heb je een dagkaart gekocht voor de fiets. en deze op je Ov-kaart geladen? Deze laadtransactie zou je moeten terugvinden in je MIjnNS overzicht, mits je je hiervoor hebt aangemeld. Daarnaast kun je als het goed is ook bij Dagkaart Fiets kiezen voor een transactiebon in de kaartautomaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Niek,

Welkom op het forum!

Heb je een dagkaart gekocht voor de fiets. en deze op je Ov-kaart geladen? Deze laadtransactie zou je moeten terugvinden in je MIjnNS overzicht, mits je je hiervoor hebt aangemeld. Daarnaast kun je als het goed is ook bij Dagkaart Fiets kiezen voor een transactiebon in de kaartautomaat.

Reageer