Declareren kosten OV kaart en dagkaart...?

• 16 July 2015
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo,

op zaterdag 11 juli heb ik gebruik willen maken van de Hema dagkaart die normaal geldig is t/m 17 juli. Ik heb het op de dag zelf willen uitprinten rond 8 uur in de ochtend, maar het lukte niet doordat er een storing was op de website. Na vele malen proberen NS klantenservice gebeld en er werd gezegd dat ik op saldo kon reizen en de kosten later kon declareren. Zo gezegd, zo gedaan. Nou heb ik zitten zoeken op het web, en het enige wat ik kon vinden op de NS-website is dat je alleen kosten kunt declareren als het door vertraging komt. 😞 Ik weet nu niet wat ik kan doen, help

3 reacties

Opmerkelijk dat ze u een dergelijk voorstel hebben gedaan, want in feite heeft u hierdoor een gratis dag reizen gekregen, daar uw Hema ticket alsnog weliswaar t/m vandaag zou hebben kunnen gebruiken. In uw geval kunt u beste weer telefonisch contact opnemen met de klantenservice en kijken wat zij voor u kunnen betekenen. Ook zou u het geheel per brief kunnen aanvragen.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch. Je hebt een ticket en wil het gebruiken op een dag dat het geldig is, maar dat kan niet door een storing bij de NS. Dan is het toch logisch dat zij met een oplossing komen?
Ja ik zou niet weten wat daar opmerkelijk aan is aan dat voorstel.

Reageer