beantwoord

Dienstregeling volgens de app

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo,
Het is nu al een aantal keer gebeurt dat ik mijn reis plan op basis van de gegevens op de app.
Kom ik op geplande tijd op het station staat er dat de trein 10 min vertraging heeft. Dit wordt niet in de app vermeld.
Net plan ik weer mijn reis vertrek de geplande trein helemaal niet. De trein waarvan vermeld staat in de app dat hij niet rijd rijd wel gewoon.
Heel vervelend en verwarrend.
Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 januari 2017, 18:31

Hallo MLeusink, welkom op het NS Serviceforum!

Ik snap dat het niet prettig is om onvolledige informatie uit de Reisplanner Xtra App te krijgen. Bij een vertraging van 10 minuten wordt deze sneller op de borden op het station weergegeven dan in de Reisplanner. Dit omdat het langer duurt om de Reisplanner bij te werken. In het geval van vandaag gaf de Reisplanner helaas sowieso geen accurate informatie in verband met de stroomstoring en dat daardoor de hele dienstregeling anders liep. Vervelend dat jij daardoor verkeerde informatie hebt gekregen. Ik hoop dat je ondanks de verstoringen vandaag wel een goede reis hebt gehad!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MLeusink, welkom op het NS Serviceforum!

Ik snap dat het niet prettig is om onvolledige informatie uit de Reisplanner Xtra App te krijgen. Bij een vertraging van 10 minuten wordt deze sneller op de borden op het station weergegeven dan in de Reisplanner. Dit omdat het langer duurt om de Reisplanner bij te werken. In het geval van vandaag gaf de Reisplanner helaas sowieso geen accurate informatie in verband met de stroomstoring en dat daardoor de hele dienstregeling anders liep. Vervelend dat jij daardoor verkeerde informatie hebt gekregen. Ik hoop dat je ondanks de verstoringen vandaag wel een goede reis hebt gehad!
Dank je wel voor je reactie.
De trein reis van gister was verder prima verlopen. Dank u

Reageer