beantwoord

Doet je kaartje het bij een verkeerde datum?

• 26 december 2018
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Hi, ik en mijn broer gaan morgen naar Eindhoven, en daarvoor heb ik 2 kaartjes gekocht. Ik heb ook 2 kaartjes voor ons gekocht voor de terugreis. Alleen blijf ik een nacht slapen. Maar Mijn kaartje terug staat dus op de 27e maar ik ga pas de 28e terug. Weet iemand of ik alsnog mijn kaartje kan scannen, en ik met de trein mee kan reizen?
icon

Beste antwoord door Tamzin 26 december 2018, 14:02

Nee, een kaartje voor de 27ste is alleen de 27ste geldig en niet op de 28ste. Als het een kaartje uit de automaat is kun je het inleveren aan het loket, krijg je je geld terug en kun je een nieuw kaartje kopen voor de 28ste. Als het een eticket is kan dat niet en zul je helaas voor de terugreis op de 28ste een nieuw kaartje moeten kopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Nee, een kaartje voor de 27ste is alleen de 27ste geldig en niet op de 28ste. Als het een kaartje uit de automaat is kun je het inleveren aan het loket, krijg je je geld terug en kun je een nieuw kaartje kopen voor de 28ste. Als het een eticket is kan dat niet en zul je helaas voor de terugreis op de 28ste een nieuw kaartje moeten kopen.
Oh bedankt, maar kan ik wel een kaartje gebruiken van Alkmaar naar Eindhoven, terwijl het kaartje eigenlijk van Eindhoven naar Alkmaar staat?
Reputatie 6
Oh bedankt, maar kan ik wel een kaartje gebruiken van Alkmaar naar Eindhoven, terwijl het kaartje eigenlijk van Eindhoven naar Alkmaar staat?

Nee dat gaat niet.

Reageer