beantwoord

Door foutmelding in NS app 2 dagretouren gekocht

• 18 januari 2020
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een dagretour gekocht via de NS app. Toen ik met Ideal betaalde en terug geleid werd naar de app kreeg ik in de app een foutmelding te zien. De pagina werd niet gevonden. Enkele minuten later, vlak voordat de trein aankwam had ik geen e-mail ontvangen en stond het ticket niet in de app. Ik heb toen opnieuw een ticket gekocht (vlak voor ik kon instappen). Dit gebeurde weer dezelfde foutmelding. De app toonde hierna gelukkig wel een ticket, zodat ik kon instappen. Bij de controle in de trein zag ik dat er nu ineens wel 2 tickets waren. Beide op mijn naam (dezelfde tenaamstelling), identiek dagretour. Hoe kan ik het geld terug vragen voor een ticket? Nu heb ik namelijk dankzij een foutmelding in de app dubbele tickets gekocht terwijl ik er maar een gebruik.

Met vriendelijke groet, Jasper

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 januari 2020, 13:12

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge

Hoi Jasper_vdh, welkom op de NS Community. 

Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de Klantenservice. In het geval van twee volledig identieke tickets is restitutie mogelijk. 

Het is opgelost. Dank u wel!

Ah, dat is fijn om te lezen! Goed dat je dat nog laat weten hier :)!

Reageer