beantwoord

Door storing treinreis niet kunnen maken na incheck met Keuzedag en E-ticket (actie meereisretour)

• 11 december 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Door defecte bovenleiding tussen Amersfoort en Apeldoorn hebben we 9 dec weer direct moeten uitchecken en waren we genoodzaakt de geplande reis met de auto te maken. Ik was ingecheckt met mijn Keuzedag en mijn partner met E ticket (actie meereisretour).
Hoe krijg ik mijn geld terug en kan die Keuzedag overgeheveld worden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 december 2017, 13:38

Hallo Linded en welkom op het NS Forum,

Erg vervelend dat je reis met de trein vandaag niet door kon gaan. Wij gaan hier coulant mee om aangezien er vandaag helaas veel misgaat. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, maar hou er wel rekening mee dat het erg druk kan zijn.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Linded en welkom op het NS Forum,

Erg vervelend dat je reis met de trein vandaag niet door kon gaan. Wij gaan hier coulant mee om aangezien er vandaag helaas veel misgaat. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, maar hou er wel rekening mee dat het erg druk kan zijn.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer