beantwoord

doorsturen link

• 5 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb voor iemand online een e-ticket besteld, maar kan de mail met de link voor het uitprinten niet doorsturen.
Kan iemand me helpen? Heeft het ticket morgen nodig ...
icon

Beste antwoord door Janou NS 20 augustus 2016, 12:58

Hi simonev, hopelijk is het goed gekomen met het bestellen van je e-ticket en heb je er inmiddels al mee kunnen reizen.

Voor de meelezer: wanneer je een e-ticket niet hebt ontvangen kunnen wij aan de hand van je emailadres de e-ticket nogmaals nasturen zodat je deze alsnog kan uitprinten.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb voor iemand online een e-ticket besteld, maar kan de mail met de link voor het uitprinten niet doorsturen.
Kan iemand me helpen? Heeft het ticket morgen nodig ...

Hallo simonev en welkom op het service forum. Vervelend dat jij je ticket nog niet binnen hebt gehad, er zijn enkele uren verstreken en ik vraag mij af heb je de tickets al hebt binnen gekregen, mocht dit niet het geval zijn en hierdoor extra kosten hebt moeten maken mag je mij hiervoor een privebericht over sturen. Klik hiervoor op mijn naam en vervolgens "stuur bericht".
Hi Simonev, ik heb geen bericht meer van je gehad dus ik hoop dat je je e-ticket nog op tijd binnen hebt gehad. Mocht dit niet het geval zijn geweest schroom niet om mij een privebericht te sturen.
Hi simonev, hopelijk is het goed gekomen met het bestellen van je e-ticket en heb je er inmiddels al mee kunnen reizen.

Voor de meelezer: wanneer je een e-ticket niet hebt ontvangen kunnen wij aan de hand van je emailadres de e-ticket nogmaals nasturen zodat je deze alsnog kan uitprinten.

Andere tip: Sommige loketten willen uit coulance wel eens je ticket uitprinten,
als je het ordernummer doorgeeft van de bestelling en het ticket al hebt ingevuld.

Reageer