beantwoord

Downloadknop online kaartje werkt niet

• 30 mei 2019
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo, vandaag heb ik online een kaartje gekocht. De downloadknop in mijn mail werkte niet, niet bij Firefox en niet bij MS Edge. De vorige keer dat ik online een kaartje kocht, deed hij het ook niet. Ik heb toen klantenservice gebeld. Die hebben het kaartje nog 2 keer toegestuurd, maar de downloadknop bleef het niet doen. Tenslotte heb ik het kaartje op het station laten uitprinten.
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 mei 2019, 21:57

Welkom bij de Community, ellen1984.

Vervelend dat het downloaden van je tickets elke keer niet werkt 😓. Ik begrijp dat je dus wel op de persoonlijke pagina kan komen en het misgaat zodra je klikt op 'E-ticket downloaden en printen'? Heb je wel Adobe Acrobat Reader op je PC/laptop geïnstalleerd? Er is ook geen pop-up blocker actief? In dat geval kan je eens proberen of het ticket opent door Ctrl (links onder op je toetsenbord) in te houden en tegelijkertijd op 'download E-ticket' te klikken. Dit kan je ook proberen met de link uit de e-mail mocht deze niet werken. Mocht je eventueel de Reisplanner App op je telefoon hebben staan dan kan het ticket ook in de app geladen worden. Een andere browser proberen, cookies wissen, historie verwijderen en cache legen behoren eventueel ook tot mogelijke oplossingen. Mocht niks van dit alles werken dan ben ik een beetje door mijn opties heen. Wellicht dat onze doorgewinterde Community leden dan nog suggesties hebben.

Laat je weten of het wel/niet gelukt is? Mocht het gelukt zijn lezen we ook graag wat uiteindelijk gewerkt heeft!
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij de Community, ellen1984.

Vervelend dat het downloaden van je tickets elke keer niet werkt 😓. Ik begrijp dat je dus wel op de persoonlijke pagina kan komen en het misgaat zodra je klikt op 'E-ticket downloaden en printen'? Heb je wel Adobe Acrobat Reader op je PC/laptop geïnstalleerd? Er is ook geen pop-up blocker actief? In dat geval kan je eens proberen of het ticket opent door Ctrl (links onder op je toetsenbord) in te houden en tegelijkertijd op 'download E-ticket' te klikken. Dit kan je ook proberen met de link uit de e-mail mocht deze niet werken. Mocht je eventueel de Reisplanner App op je telefoon hebben staan dan kan het ticket ook in de app geladen worden. Een andere browser proberen, cookies wissen, historie verwijderen en cache legen behoren eventueel ook tot mogelijke oplossingen. Mocht niks van dit alles werken dan ben ik een beetje door mijn opties heen. Wellicht dat onze doorgewinterde Community leden dan nog suggesties hebben.

Laat je weten of het wel/niet gelukt is? Mocht het gelukt zijn lezen we ook graag wat uiteindelijk gewerkt heeft!
Reputatie 7
Badge +3
De downloadknop in mijn mail werkte niet

Kun je iets concreter beschrijven wat er niet werkt? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Gebeurt er helemaal niks? Gebruik je webmail (bv. gmail, hotmail) of een mail-programma (bv. outlook, thunderbird)? Welke? Etc. 😉
er gebeurt niets als ik op de knop druk. Ik gebruik webmail zonder mailprogramma. Ik heb de browsers Firefox en MS Edge geprobeerd.

Als ik op ctrl druk, werkt het ook niet en normaal heb ik geen probleem om een pdf file laden.

Ik heb het kaartje gisteren via de website gedownload, maar mocht ik een volgende keer vergeten dat de mail niet werkt, dan heb ik dus een probleem.

Reageer