Dubbel betaald

  • 11 September 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo NS Community, 

Vrijdagavond 10 september wilde ik op Alkmaar Station opstappen om naar Heerhugowaard station te gaan. 

Ik kocht op Alkmaar online een ticket om dan vervolgens te reizen.

De site liep vast en mijn betaling via mijn abn app was mislukt.

Toen heb ik snel bij de automaat een los kaartje gekocht want mijn trein ging bijna dus ik moest wel.

Nu heb ik dus dubbel een kaartje gekocht.

Kunnen jullie het ene kaartje terug storten?

 

Groetjes Tamara 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet dit verzoek richten aan Klantenservice. wij kunnen u hier niet helpen. Het is goed dat u zich realiseert dat Klantenservice er rekening mee houdt dat er mensen zijn die hiermee een doorzichtige truc uithalen. Overigens worden alle mislukte betalingen, dan wel bestellingen teruggeboekt/geannuleerd en is er mogelijk zelfs helemaal niks aan de hand. Ik zou dat even afwachten.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als de betaling via ABN/AMRO app mislukt krijg je toch helemaal geen e-ticket, en is er dus ook niets dubbel betaald?

Mocht dat wel zo zijn, zet het e-ticket dan vooral niet in de app maar neem contact op met NS.

Reageer