beantwoord

Dubbel betaald e-ticket

• 30 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 497 Bekeken

Ik heb zojuist een dagretour Breda - Eindhoven besteld via ns.nl. Dit ticket wilde ik met iDeal betalen maar bij de betaling ging er iets fout werd mij gemeld. Ik kreeg ook geen e-ticket. Hierop heb ik alsnog een poging tot betaling gedaan en toen lukte het wel. Ik kreeg ook meteen een e-ticket. Toen keek ik op Rabo Internetbankieren en er was 2 keer €20,40 afgeschreven door N.S. en nu kreeg ik 10 minuten geleden ineens alsnog een tweede ticket in mijn inbox. U zult begrijpen dat ik daar niets aan heb. Graag wens ik dan ook €20,40 van N.S. terug te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Dennis Maas
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 30 oktober 2014, 19:23

Dennis, je mag mij wel even een privébericht sturen met je NAW-gegevens, ordernummers, e-mailadres en ibannummer. Dan kijk ik het zo spoedig mogelijk ná de reisdatum voor je na. Als ik kan zien dat het exact hetzelfde ticket op exacte dezelfde reisdatum betreft kan ik wellicht wel wat voor je betekenen. Daarnaast wil ik je vragen om het tweede ticket niet te openen in de mail indien je dit nog niet hebt gedaan.

P.S. je topic heb ik naar het subforum overige producten verplaatst, om de vindbaarheid te vergroten. Ook heb ik de titel een klein beetje aangepast.
Bekijk origineel

1 reactie

Dennis, je mag mij wel even een privébericht sturen met je NAW-gegevens, ordernummers, e-mailadres en ibannummer. Dan kijk ik het zo spoedig mogelijk ná de reisdatum voor je na. Als ik kan zien dat het exact hetzelfde ticket op exacte dezelfde reisdatum betreft kan ik wellicht wel wat voor je betekenen. Daarnaast wil ik je vragen om het tweede ticket niet te openen in de mail indien je dit nog niet hebt gedaan.

P.S. je topic heb ik naar het subforum overige producten verplaatst, om de vindbaarheid te vergroten. Ook heb ik de titel een klein beetje aangepast.

Reageer