beantwoord

dubbel beteld

• 7 november 2019
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

heb per ongeluk 2 keer 2 kaartjes besteld.

ordernr 25770483

order nr 25769491

Is het nog mogelijk om er een te annuleren

icon

Beste antwoord door mrfreeze 7 november 2019, 23:21

Normaal gesproken niet, maar als het identieke tickets zijn (datum, traject, naam), dan zou je bij de klanteNService kunnen proberen je geld terug te krijgen.

De klanteNService is bereikbaar per telefoon op 030-7515155, Facebook, Twitter of chat.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Normaal gesproken niet, maar als het identieke tickets zijn (datum, traject, naam), dan zou je bij de klanteNService kunnen proberen je geld terug te krijgen.

De klanteNService is bereikbaar per telefoon op 030-7515155, Facebook, Twitter of chat.

Om wat voor tickets gaat het over? Als je bij zo'n kaartjesautomaat hebt gekocht heb je de kans dat het groter is dat je het kunt terug vragen. E-tickets helaas niet……..misschien kun je het aan je vriendenkring of familielid geven dat wordt ook meestal geadviseerd. Laatst kocht ik een voetbalkaartje ik kon toen niet en toen had ik het aan mijn zwager gegeven…….

Reputatie 7
Badge +3

misschien kun je het aan je vriendenkring of familielid geven dat wordt ook meestal geadviseerd. 

Slecht advies. TS geeft ordernummers dus betreft het e-tickets en die kunnen niet door iemand anders gebruikt worden. Of dat familielid moet toevallig hetzelfde heten.

Hmm hoe zo slecht advies? Ik betaalde voor mijn voetbalkaartje € 55,00 voor en omdat ik was verhinderd had ik toen van mijn voetbalclub deze advies gekregen. Dat zou met de trein ook wel kunnen lijkt mij..ik weet ook niet hoeveel de TS voor heeft betaald. Maar als het minder heeft gekost zou de moeite niet waard zijn lijkt mij…...

Reputatie 7
Badge +3

Een voetbalkaartje is geen treinkaartje.  Een e-ticket voor de trein is op naam en alleen die persoon kan/mag er gebruik van maken. Vragen /verzoeken om een kaartje qua naam, traject of datum te kunnen wijzigen komen hier aan de lopende voor. Helaas kan dit bij NS (nog?) niet, net als in de meeste gevallen een kaartje ongeldig te laten verklaren en je geld terug krijgen. Dit kan alleen in enkele uitzonderlijke gevallen uit coulance.

Ik raad TS aan het advies van mrfreeze op te volgen. Bij 2 tickets op zelfde dag, naam en (indien van toepassing) van traject wil er men nog wel eens één terug betalen. Ook als de tickets nog niet zijn gedownload / geopend/ geprint kan dit nog.

Reputatie 7
Badge +4

Een e-ticket is op naam en mag alleen door de persoon gebruikt worden waarvan de gegevens op de e-ticket gelijk zijn aan diens ID of een variant daarvan. @mrfreeze heeft het bij het rechte eind.

Reageer