beantwoord

Dubbel e ticket

  • 22 juli 2017
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Ik heb op 18 juli onbewust 2 e tickets besteld voor dezelfde dag (19 juli) voor dezelfde persoon. Er is tweemaal afgeschreven van mijn rekening. Kan ik 1 betaling terugvorderen?
icon

Beste antwoord door Robert B 22 juli 2017, 20:31

Ik denk dat het lastig wordt, omdat het inmiddels al 19 juli geweest is. Maar je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Via Twitter is vaak het snelst.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik denk dat het lastig wordt, omdat het inmiddels al 19 juli geweest is. Maar je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Via Twitter is vaak het snelst.
Goedemorgen Ceesencarolien, welkom op het forum!

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice, hebben ze iets voor je kunnen betekenen?

Reageer