dubbel e-ticket gekocht

• 8 juli 2020
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Beste NS, .

Gisteren heb ik een dubbel kaartje gekocht nadat de aankoop van het eerste ticket ik geen email ontving met het kaartje, normaal duurt dit enkele minuten maar nu duurde het langer voordat ik het ticket in mijn inbox had. Waardoor ik er nog een heb gekocht. Kan ik het geld van een van deze tickets terugkrijgen? 

Met vriendelijke groet,

Ginny 

3 reacties

Hi Ginny. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je nu twee identieke tickets hebt? In dat geval kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Dan kunnen de kosten van één ticket vergoed worden :smiley:

Reputatie 7
Badge +3

Beste NS, .

Gisteren heb ik een dubbel kaartje gekocht nadat de aankoop van het eerste ticket ik geen email ontving met het kaartje, normaal duurt dit enkele minuten maar nu duurde het langer voordat ik het ticket in mijn inbox had. Waardoor ik er nog een heb gekocht. Kan ik het geld van een van deze tickets terugkrijgen? 

Met vriendelijke groet,

Ginny 

Voor de volgende keer: het kan tot een uur duren voordat je de mail ontvangt. Je kunt het ticket wel vanaf de website gelijk exporteren naar de app of downloaden als pdf.

Badge +3

Als pdf lukt inderdaad direct na het afrekenen, maar vanaf die (persoonlijke) pagina direct exporteren naar de app ligt ook aan je telefoon.

Daarvoor heb je vaak de e-mail nodig.

Reageer