Ik heb een probleempje. Ik heb net op nieuw vennep station ipv 1 retour kaartje, 2 kaartjes gekocht. Ik lette helemaal niet op en nadat ik de kaartjes had betaalt zag ik dat het er 2 waren. Terwijl ik er maar 1 nodig heb. Mijn vraag is, wat kan ik doen met dat 2e ongebruikte kaartje? Kan ik daar mijn geld voor terug krijgen?
Mvg,
Demiana
Beste antwoord door Herman NS
Beste Demid,
Je kunt het beste na je reis beide kaartjes opsturen met een begeleidende brief. Het postadres is:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Voor een goede afhandeling van jouw restitutieverzoek kun je je IBAN-rekeningnummer en je NAW-gegevens in jouw brief vermelden.
Bekijk origineel
Je kunt het beste na je reis beide kaartjes opsturen met een begeleidende brief. Het postadres is:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Voor een goede afhandeling van jouw restitutieverzoek kun je je IBAN-rekeningnummer en je NAW-gegevens in jouw brief vermelden.