beantwoord

dubbel kaartje gekocht

• 23 februari 2020
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Bestel net kaartje rosmalen - denbosch - retour., 2 pers. Omdat ik geen mail kreeg, heb ik nogmaalt besteld via app. 
Kunnen jullie 1 retourneren (9,60)

michiel rijshouwer

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 februari 2020, 16:12

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

De mail komt binnen een uur. Heb je deze nu wel ontvangen? Overigens kun je de kaartjes direct openen vanuit de bestelpagina. Je hoeft dan niet te wachten op de mail.

Normaal gesproken krijg je geen geld terug voor e-tickets, maar als je de tickets van de niet (direct) ontvangen mail niet opent of geopend hebt, dan kan de NS klantenservice jou mogelijk tegemoet komen. Je kunt ze telefonisch, via Facebook Twitter of chat bereiken.

Wij kunnen via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity geen geld terug geven.

Dus wat moet ik nu doen

Reputatie 7
Badge +4

Mocht u het niet gedaan hebben, dan is de enige optie contact op te nemen met Klantenservice. Als Klantenservice u geen geld terug geeft op basis van wat u aandraagt, is er niets meer aan te doen.

Klantenservice is dag en nacht bereikbaar, nu ook.

@Tochjo heeft al aangegeven hoe u dat kunt doen.

Contact opnemen met de klantenservice, zoals Tochjo al schreef. Ze zijn 24/7 bereikbaar.

Reageer