beantwoord

Dubbele betaling door payment error

  • 24 juni 2018
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Zojuist ongwild voor vandaag 3 tickets gekocht terwijl het 2 moesten zijn. Ik kreeg met betalingspoging met creditcard een payment error. Toen maar met IDeal gedaan. Bij het opphalen van de kaartjes

bleek ik voor het traject Adam-Nieuwerkerk as IJssel 3 tickets gekocht te hebben
icon

Beste antwoord door Thom 24 juni 2018, 15:16

Ik raad u aan even contact op te nemen met Klantenservice, en het voor te leggen. 030-7515155. Ze zijn er nu ook. Er is geen sprake van een mogelijkheid tot fraude, dus wellicht is men u ter wille.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik raad u aan even contact op te nemen met Klantenservice, en het voor te leggen. 030-7515155. Ze zijn er nu ook. Er is geen sprake van een mogelijkheid tot fraude, dus wellicht is men u ter wille.
Hallo Flitz, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit is voorgevallen, zoals Thom aangeeft kan dit een keer mis gaan en kun je hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Heb je dat inmiddels al gedaan? Mijn collega's kijken dan even aan de hand van je gegevens naar de mogelijkheden.

Reageer