beantwoord

Dutch grand prix 20121

• 4 juni 2021
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

2 retour kaartjes Dutch Grand Prix gekocht maar deze krijg ik niet in de app. Als ik vanuit de mail de link gebruik en vervolgens ze in de app wil zetten dan krijg ik een melding dat de link de app niet kan openen terwijl ik deze zelf wel direct kan openen

icon

Beste antwoord door Robert B 4 juni 2021, 20:33

Mijn ervaring (Android) is dat de link/knop Importeren in de mail inderdaad de NS app niet zomaar kan openen. 

Maar als je de NS app al open hebt staan (op de achtergrond) lukt het wél.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Roym, welkom op de NS Community. 

Wat vervelend dat je je kaartje niet in de app krijgt. Je hebt de onderstaande stappen doorlopen, klopt dat? Is het ook niet dat de mail niet goed geopend wordt door de beveiligingsinstellingen van je e-mail (dus dat je moet aangeven dat je de inhoud wel wil zien of iets dergelijks)? 

Reizen met uw mobiele telefoon

Je hebt gekozen om met een mobiel ticket te reizen bij NS.

Zo werkt het

• Gebruik een mobiele telefoon met Android 4.0 of Apple iOS 8 of nieuwer
  • Download of update de NS-app
  • Open de link uit uw bevestigingsmail op uw mobiele telefoon en kies opnieuw voor Laden in de NS-app. Uw mobiele ticket wordt dan automatisch toegevoegd in de NS-app. U vindt uw ticket(s) onder het kopje Mijn tickets.
Badge +3

Mijn ervaring (Android) is dat de link/knop Importeren in de mail inderdaad de NS app niet zomaar kan openen. 

Maar als je de NS app al open hebt staan (op de achtergrond) lukt het wél.

Beste Maxime,

ik heb alles gedaan zoals je in je bericht hebt staan. Ik heb overigens een Iphone 11 dus dat kan ook het probleem niet zijn. Ook als ik de app op de achtergrond open heb staan dan en ik zeg in de mail “laden in NS app” dan kom ik op een nieuwe pagina met de keus NS app openen of downloaden. Als ik kies voor openen dan krijg ik een error pagina.

Gr. Roy

Hoi Roym,

Ik vermoed dat het ook te maken heeft met het feit dat het evenement nog 3 maanden in de toekomst ligt. Normaal zou je een ticket nog helemaal niet kunnen verzilveren, want dit kan pas een maand van tevoren. Ik raad je dan ook aan om dit later, wanneer je rond die maand van tevoren zit, nogmaals te proberen. Ik vermoed dat het je dan wel zou moeten lukken. 

Hi Sanne,

Ok, dank. Probeer ik het later weer.

Reageer