beantwoord

E-kaartje pas een half uur na kopen ophaalmail ontvangen.

  • 4 februari 2020
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

E-kaartje pas na een half uur de download mail ontvangen en een nieuw papieren kaartje moeten kopen om mijn trein te kunnen halen.

Hoe krijg ik het dubbel betaalde bedrag terug?

icon

Beste antwoord door Thom 4 februari 2020, 13:08

Formeel is het maximaal na een uur, in de praktijk binnen een minuut. Het systeem lijkt vertraagd te werken. Als u twee volstrekt identieke kaartjes heeft, kunt u contact opnemen met Klantenservice. U krijgt er dan in de meeste gevallen eentje terug. Zeg meteen hoe het zit, want normaal is teruggave van e-tickets niet mogelijk.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Formeel is het maximaal na een uur, in de praktijk binnen een minuut. Het systeem lijkt vertraagd te werken. Als u twee volstrekt identieke kaartjes heeft, kunt u contact opnemen met Klantenservice. U krijgt er dan in de meeste gevallen eentje terug. Zeg meteen hoe het zit, want normaal is teruggave van e-tickets niet mogelijk.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Hallo adwinstrik en welkom bij de NS Community. 

Zoals Thom al aangeeft is er een probleem met ons systeem waardoor tickets later worden geleverd. Vooralsnog lijkt het erop of is het niet meer dan een vertraging in het systeem. Ik hoop dat je alsnog snel je ticket ontvangt. 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo adwinstrik en welkom bij de NS Community. 

Zoals Thom al aangeeft is er een probleem met ons systeem waardoor tickets later worden geleverd. Vooralsnog lijkt het erop of is het niet meer dan een vertraging in het systeem. Ik hoop dat je alsnog snel je ticket ontvangt. 


De e-ticket was al wel ontvangen maar pas na een half uur en niet direct. TS heeft dus een nieuw kaartje gekocht op het station en vraagt of hij de kosten van het 2e kaartje terug kan krijgen.

Hij kan dan het beste contactopnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we dit controleren en eventueel een vergoeding bieden.

Reageer