beantwoord

E-ticket

  • 30 april 2015
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik ben Jan Sinteur en heb een E ticket besteld voor een kennis van mij. In de laatste fase van het bestellingsproces wisselde mijn virus protectie programma van normale naar beveiligde browser optie.
Hierdoor kon ik niet zien of het proces juist was afgerond. Ik heb tot driemaal toe het proces herhaald. Toen ik later mijn bankstatus bekeek bleek dat er 3 keer een afschrijving was gedaan voor 3 tickets voor dezelfde persoon op het zelfde traject. Dom van mij natuurlijk maar is er een mogelijkheid om restitutie voor twee van deze tickets te krijgen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 30 april 2015, 14:10

Ik ben Jan Sinteur en heb een E ticket besteld voor een kennis van mij. In de laatste fase van het bestellingsproces wisselde mijn virus protectie programma van normale naar beveiligde browser optie.

Hierdoor kon ik niet zien of het proces juist was afgerond. Ik heb tot driemaal toe het proces herhaald. Toen ik later mijn bankstatus bekeek bleek dat er 3 keer een afschrijving was gedaan voor 3 tickets voor dezelfde persoon op het zelfde traject. Dom van mij natuurlijk maar is er een mogelijkheid om restitutie voor twee van deze tickets te krijgen?




Ai, hopelijk kan ik je verder helpen. Ik kan je e-tickets controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en het ordernummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Ik ben Jan Sinteur en heb een E ticket besteld voor een kennis van mij. In de laatste fase van het bestellingsproces wisselde mijn virus protectie programma van normale naar beveiligde browser optie.
Hierdoor kon ik niet zien of het proces juist was afgerond. Ik heb tot driemaal toe het proces herhaald. Toen ik later mijn bankstatus bekeek bleek dat er 3 keer een afschrijving was gedaan voor 3 tickets voor dezelfde persoon op het zelfde traject. Dom van mij natuurlijk maar is er een mogelijkheid om restitutie voor twee van deze tickets te krijgen?


Ai, hopelijk kan ik je verder helpen. Ik kan je e-tickets controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en het ordernummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer