E ticket

• 13 July 2015
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb net groepsticket besteld voor de 15e (rond 18.00 uur) en ik heb tot heden nog geen bevestiging ontvangen.

4 reacties

Ik heb net groepsticket besteld voor de 15e (rond 18.00 uur) en ik heb tot heden nog geen bevestiging ontvangen.

Goedemorgen harriescha en welkom op het NS forum. Heb je nog steeds geen bevestiging ontvangen? Zo nee, dan mag je mij een privébericht sturen met je emailadres. Dan help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten"".
Beste Janou, ik heb het wel ontvangen; het zat in een spambox waarvan ik het bestaan nog niet mee wist.
groet, Harriëtte
Beste Janou, ik heb het wel ontvangen; het zat in een spambox waarvan ik het bestaan nog niet mee wist.
groet, Harriëtte

Helemaal goed 🙂. Alvast een fijne reis toegewenst!
groet, Harriëtte

Helemaal goed 🙂. Alvast een fijne reis toegewenst!

THX! ik heb nog een ander vraagje, mag je met een groepsticket gebruik maken van de spoordeelweken? zoals bijv. boottocht in Den Bosch?

Geen probleem! Dit mag niet, een groepsretour is een actie kaart en actie op actie mag niet gecombineerd worden.

Reageer